Breman streeft er naar om in 2025 energiepositief te zijn en wil dit begrip graag meer claimen en ook anderen hierin stimuleren. Dit doen we met de campagne ‘Iedereen energiepositief’. Benieuwd naar wat de campagne inhoudt en hoe jij zelf energiepositief kunt zijn in 2025? Klik dan op ‘Over iedereen energiepositief’.
Breman streeft er naar om in 2025 energiepositief te zijn en wil dit begrip graag meer claimen en ook anderen hierin stimuleren. Dit doen we met de campagne ‘Iedereen energiepositief’. Benieuwd naar wat de campagne inhoudt en hoe jij zelf energiepositief kunt zijn in 2025? Klik dan op ‘Over iedereen energiepositief’.
Waar we voor staan
De aarde is het mooiste wat je niet kan bezitten. We mogen er op passen tot het weer tijd is om deze door te geven aan de volgende generaties. Daarom staat alles wat we doen in het teken van de toekomst met een beter woon- en werkklimaat. Als installatiebedrijf én als mensen. Hoe we daar komen? Door meer te geven dan te nemen.
Merkmanifest
Breman gaat voor energiepositief. Om deze ambitie voor elkaar te krijgen is er een merkmanifest ontwikkeld. Een manifest waarmee we als Breman onze grote ambitie, Iedereen energiepositief, op de kaart zetten en waarmee we onze doelgroepen in beweging brengen.
Yes, ons dashboard is live!
Iedereen energiepositief. Dat is mooi gezegd, maar hoe meten we dat? We geven meer energie terug dan het kost aan medewerkers, klanten en aarde. Zo staat het in onze visie. Logisch dus dat we concrete doelen stellen op die drie gebieden. In de herijkte strategie hebben we dat samen uitgewerkt. Graag lichten we dit dashboard toe. Het komt ook terug in de jaarplannen.
Yes, ons dashboard is live!
Iedereen energiepositief. Dat is mooi gezegd, maar hoe meten we dat? We geven meer energie terug dan het kost aan medewerkers, klanten en aarde. Zo staat het in onze visie. Logisch dus dat we concrete doelen stellen op die drie gebieden. In de herijkte strategie hebben we dat samen uitgewerkt. Graag lichten we dit dashboard toe. Het komt ook terug in de jaarplannen.
Op weg naar energiepositief
Yes, alweer een tweede aflevering van de serie ‘Op weg naar energiepositief’! Het doel is om alle vestigingen langs te gaan en te horen waar zij energiepositief van worden. Of hoe jullie dit ervaren. Eind mei waren we bij Breman Woningbeheer Midden en bij één van hun partners. Zowel de collega’s uit Maarn als Remco van KleurrijkWonen gaven een mooi inzicht in hun werk en hoe zij energiepositief zien en dat doel willen bereiken. Het resultaat van een dag filmen: positiviteit, energie en vrolijkheid.