Breman streeft er naar om in 2025 energiepositief te zijn. Dit staat beschreven in de herijkte strategie. Van deze strategie is een illustratie gemaakt om een beeld te geven van de manier waarop Breman haar doelen gaat bereiken. In de video nemen Erik, Bernardo en René je mee in het verhaal van de herijkte strategie.
Het verhaal achter de campagne ‘Iedereen energiepositief’
Breman streeft er naar om in 2025 energiepositief te zijn en wil dit begrip graag meer claimen en ook anderen hierin stimuleren. Dit doen we met de campagne ‘Iedereen energiepositief’.
Waarom ‘Iedereen energiepositief’?
‘Iedereen energiepositief’ is sympathiek en een gewaagd statement. Breman draagt bij aan de grote beweging die we moeten maken in de energietransitie. ‘Iedereen energiepositief’ past ook goed bij de arbeidsmarkt: krijg je energie van je baan? Bij ons wel. Het is een goede weergave van de belofte die we doen, brengt het kernwoord uit het gewaagde doel naar buiten en is relevant voor de lange termijn. Overal hetzelfde, binnen en buiten. En dat is sterk.
Verschillende doelgroepen aanspreken
Om energiepositief te worden is het noodzakelijk dat we allemaal een steentje bijdragen. We zijn er nog niet, maar we gaan we er samen wel voor. Elke partij heeft zo zijn eigen rol in de energietransitie. Jij dus ook! Met deze campagne willen we verschillende doelgroepen tot actie aan zetten. En we wachten niet tot 2030 of 2050, maar beginnen nu al.
Hoe energiepositief kun jij zijn in 2025?
In 2025 wordt Breman 100 jaar én zijn we energiepositief. Dat is een geweldig verhaal! Het laat zien dat Breman een ervaren bedrijf is dat zijn tijd ver vooruit is. Het geeft geloofwaardigheid en benadrukt ambitie. De campagne is daarmee een opmaat naar het eeuwfeest (intern) en creëert urgentie voor de buitenwereld: Breman weet de weg en kan jou op weg helpen.
Met de vraag ‘Hoe energiepositief kun jij zijn in 2025?’ prikkelen we de doelgroepen. Het jaartal trekt de aandacht. Wat is er dan? Heb ik iets gemist? Het antwoord op die vragen is exact het verhaal dat we willen vertellen. De boodschap is simpel: als we samenwerken gaan we sneller. Wat zou jij willen bereiken? En hoe kan Breman je daar bij helpen?
De campagne laat zien dat het mogelijk is om al in 2025 energiepositief te zijn en nodigt jou uit om mee te doen: samen versnellen. En waarom nodigen we je uit? Omdat we geloven dat iedereen energiepositief kan worden! Het verhaal van de campagne wordt rond gemaakt met de pay-off ‘Iedereen energiepositief’.